Beskrivelse af kurset:

Kurset her handler ikke om at overbevise dig om at rykke flere møder online, men mere hvad du SKAL vide for at opnå samme succesrate i det virtuelle salgsmøde såvel som i det fysiske.   

På kurset lærer du: 
  • Hvad der taler for, at du holder flere online salgsmøder
  • Hvordan du bedst forbereder det gode virtuelle møde
  • Hvilke forskelle der er vigtigt, at du er opmærksom på
  • 6 gode råd til at redde et online møde, der ikke helt gik efter planen
Beskrivelse

Har du udskiftet det fysiske mødelokale med Zoom, Teams, Google Meet eller en helt fjerde online mødeplatform? Ifølge statistikken er der stor sandsynlighed for det, da over 90% af danske virksomheder vurderer, at de helt generelt vil benytte sig at flere online-møder i fremtiden efter Corona-krisen.

De åbenlyse fordele er, at det er mere effektivt og sparer transportomkostninger for virksomhederne på den lange bane. Men er det på bekostning af de gode salgsprocesser, hvor relationsopbygningen er en vigtig del af mødet med kunden? En ting er sikker, hvis du har en forventning om at opretholde dine salgsresultater: Du skal have styr på, hvad der fungerer, og hvad der IKKE fungerer i et online salgsmøde.

Dette kursus er dog ikke en grundig gennemgang af, hvordan du laver det perfekte tekniske set up. I stedet vil din salgscoach Jens Løgstrup Poulsen give dig en lang række konkrete råd til at få samme udbytte i det virtuelle mødelokale og nogle pro-tips til valg af teknologier, der understøtter dine online salgsmøder.

Dette kursus er til dig, der har rykket eller ønsker at rykke flere af dine fysiske salgsmøder over i det virtuelle rum. Men stadig ikke vil gå på kompromis med kvaliteten af mødet.

Videoindhold

Sælg mere på online møder1/1

  • Lektion1.1 Salgsmøder: Online eller fysisk? 5 min
  • Lektion1.2 Download område
  • Lektion1.3 Før du går i gang: Udryd børnesygdommene 4 min
  • Lektion1.4 Hop på toget, inden du misser chancen 5 min
  • Lektion1.5 Sådan forbereder du dit online salgsmøde 5 min
  • Lektion1.6 Vær opmærksom på disse forskelle 3 min
  • Lektion1.7 Et lille tip til at fastholde kundens opmærksomhed 3 min
  • Lektion1.8 Giv "prøveluk" et skud 4 min
  • Lektion1.9 6 gode råd til at redde et online møde 3 min
  • Lektion1.10 Til slut: Få styr på teknik (og træning!) 3 min
  • Lektion1.11 Styrk relationerne - også online 2 min

Underviser:

Jon
Jens Løgstrup Poulsen Salgsekspert

Jens Løgstrup Poulsen er manden bag konsulentvirksomheden Navitas. Han har arbejdet med salg, salgsledelse og kommunikation i over 25 år og har en baggrund fra Medico-industrien. I dag er han aktivt bestyrelsesmedlem og investor i en række forskellige brancher og bliver ofte brugt som foredragsholder og coach omkring emnet ’Fremtidens personlige salg’ og hans koncept ’Følelser til salg’. Til dagligt trækker hans kunder på hans salgsekspertise, og henter Jens ind til at understøtte deres fremdrift.

Anmeldelser

Gennemsnitlig bedømmelse
4.7
3 vurderinger
Detaljer
  • 5 stjerner bar 2
  • 4 stjerner bar 1
  • 3 stjerner bar 0
  • 2 stjerner bar 0
  • 1 stjerne bar 0
  • review
    Søren Lange
    Super god basal HOW TO, godt forklaret og på et tilpas lavt niveau

    Kan aboslut anbefales til alle slags sælgere, især den lidt ældre og ikke så IT-prægede generation. Dette baner på god måde vejen for den lidt rejse-trætte sælger, til at øge sine salgskanaler, og få mere ud af den daglige dag på arbejdet. Gode tekniker og "Husk på"..god gennembearbejdet præsentation.

  • review
    Joachim Holm
    (I dette felt står "Gennemse titel" - hvad menes med det?)

    (Her står så noget med gennemse tekst...). Jeg synes det var en god session. Det fungerer godt på siden og det er nemt at klikke rundt. God intro og godt at det er delt op i mindre bidder. Jeg ville ELSKE hvis I lavede en engelsk version eller engelske undertekster. Det er pt en showstopper for mig at købe adgang til da jeg har et internationalt team. Jeg synes det er fedt der er et download af Gode råd, men du kommer med mange flere råd end der står på arket. Derfor skulle jeg tage mine egne noter. Fx det med at gennemgå tilbud med sin mobiltelefon. Hvorfor er det ikke på? Og hvad med de typiske fejl og det der med at slukke for notifikationer? Jeg ville sige det skulle være en udtømmende liste. På "Hop på toget" bliver der sagt "Målt i hoved og røv" og "Fuckups". Der må i kunne finde bedre alternative ord/sætninger der holder det professionelt. Ellers en god session.

  • review
    Christian Moreno Wendelboe
    Spot on - der er masser af guldkorn at hente!