Beskrivelse af kurset:
Lær at bruge psykologiske virkemidler i din online markedsføring
På kurset lærer du:
- Hvordan du på mikro-budget kan højne effekten af din marketingstrategi
- At anvende psykologiske triggere til at højne din konvertering (praktisk guide)
- At påvirke din målgruppes adfærd igennem psykologiske virkemidler i din kommunikation
Videoindhold
Psykologiske Triggere1/2
- Lektion1.1 Velkommen 1 min
- Lektion1.2 Nysgerrighed 6 min
- Lektion1.3 Konsekvens 6 min
- Lektion1.4 Konsistens 4 min
- Lektion1.5 Autoritet 5 min
- Lektion1.6 Socialt bevis 3 min
- Lektion1.7 Knaphed 4 min
- Lektion1.8 Kontekst 5 min
- Lektion1.9 Afslutning 1 min
GoLearn-certifikat2/2
- Lektion2.1 Bliv certificeret
Underviser:
Cammilla Rysgaard er specialist i praktisk marketingstrategi på mikrobudget og konceptualisering af viden formidlet i digitale produkter. Hun har arbejdet med marketing i mere end 20 år, heraf de seneste 10 år som selvstændig konsulent, hvor hun har hjulpet virksomheder og virksomhedsejere med at opnå bedre salgsresultater. Cammilla er dertil forfatter, blogger (på sin hjemmeside), podcaster, kursusleder, mentor og foredragsholder på Danmarks største konference om online markedsføring, MarketingCamp.
Anmeldelser
-
Overskueligt
-
Kan anbefales
-
God gennemgang af 7 rigtig fine triggere der er relativt nemme at implementerer uanset om du sælger kurser eller har en webshop.
-
En fin og letforståelig gennemgang af hvordan man kan bruge psykologiske triggere i sin markedsføring og påvirke sin målgruppe. Der er et par af dem jeg endnu ikke selv har gjort brug af endnu. Ser frem til at prøve dem af i markedsføringskampagner, salgstekster og på landingpages - og forhåbentlig opnå flere og højere konverteringer.
-
Spændende og håndgribelige virkemidler, der kan tages i brug med det samme.
-
Cammilla gør det nemt at forstå hvordan triggerne virker gennem eksempler og citater. Nemt at forstå og implementere bagefter.
-
Super tip jeg kan bruge til min nyhedsbrev og salgsmail. Men også ved presentation på telefon for booking af kundemøder.
-
Jeg har tidligere dykket ned i psykologiske triggere og brugt dem i mit content. Det er ved at være noget tid siden, hvor jeg har arbejdet med andre opgaver end content og derfor ikke har brugt triggerne længe, så det var fint at få dem genopfrisket til at få nye idéer til content, hvor triggerne helt sikkert skal med igen - på et bevidst plan igen! :-)
-
Det er en god gennemgang af 7 værktøjer der let kan implementeres. Det vil jeg helt sikkert have med i min planlægning fremover.
-
-
Et spændende emne med en dygtig underviser. Særdeles brugbart.
-
Jeg fik noget ud af hvert modul. Det var kort og godt!
-
Fint og overskueligt kursus med god inspiration.
-
God gennemgang af de forskellige værktøjer og dejligt med eksempler. - måske lidt kedeligt i længden med "bare" sådan en powerpoint præsentation
-
Taler langsomt, tydeligt og med begejstring. Kort og kort lille kursus. Jeg vil altid have listen med de 7 aspekter lige ved hånden.
-
Det var gode, præcise eksempler på hvordan man kan øge sin konverteringer. Helt sikkert noget jeg vil arbejde mere konkret med.
-
Rigtig god inspiration til, hvordan man kan øge konverteringer og salg ud fra, hvordan den menneskelige hjerne fungerer og tænker.
-
Rigtigt godt og let forståligt
-
Super skarpe og konkrete værktøjer.
-
Gode eksempler og forklaringer.
-
God teoretisk gennemgang af de psykologiske triggere. Jeg brugte det selv i implementering af nyhedsbrev på mit website
-
Kort kursus, som har en masse nyttig information. Ville være dejligt med en længere version med eksempler, som går i dybden med konkrete tiltag.
-
Godt kursus med konkrete tips og brugbar viden. Rart med eksempler, der viser at det virker. En del kan man kende fra egen hverdag, men man sidder helt sikkert også tilbage med nye ideer, der er lige til at afprøve.
-