Beskrivelse af kurset:

Lær at bruge psykologiske virkemidler i din online markedsføring


På kurset lærer du:
  • Hvordan du på mikro-budget kan højne effekten af din marketingstrategi
  • At anvende psykologiske triggere til at højne din konvertering (praktisk guide)
  • At påvirke din målgruppes adfærd igennem psykologiske virkemidler i din kommunikation
Beskrivelse

I dette lynkursus indvier Cammilla dig i psykologien bag simple og billigt anvendelige psykologiske triggere, der kan påvirke din målgruppes adfærd og sikre dig højere konvertering. Igennem interessante cases får du indsigt og konkrete idéer til, hvordan du selv kan implementere 7 af de mest effektive psykologiske triggere i dine essentielle markedsføringskanaler – for eksempel i dine landing-pages, nyhedsbreve, kampagner og brochurer.


Alle, der arbejder med marketing og salg, bør kende disse enkle og effektive psykologiske triggere. Måske kender du allerede til en eller flere, men husk – hvis du blot implementerer ét nyt guldkorn, kan du øge din konvertering markant!

Videoindhold

Psykologiske Triggere1/2

  • Lektion1.1 Velkommen
  • Lektion1.2 Nysgerrighed
  • Lektion1.3 Konsekvens
  • Lektion1.4 Konsistens
  • Lektion1.5 Autoritet
  • Lektion1.6 Socialt bevis
  • Lektion1.7 Knaphed
  • Lektion1.8 Kontekst
  • Lektion1.9 Afslutning

GoLearn-certifikat2/2

  • Lektion2.1 Bliv certificeret

Underviser:

Jon
Cammilla Rysgaard Ekspert i online markedsføring

Cammilla Rysgaard er specialist i praktisk marketingstrategi på mikrobudget og konceptualisering af viden formidlet i digitale produkter. Hun har arbejdet med marketing i mere end 20 år, heraf de seneste 10 år som selvstændig konsulent, hvor hun har hjulpet virksomheder og virksomhedsejere med at opnå bedre salgsresultater. Cammilla er dertil forfatter, blogger (på sin hjemmeside), podcaster, kursusleder, mentor og foredragsholder på Danmarks største konference om online markedsføring, MarketingCamp.