Beskrivelse af kurset:

Lær at bruge psykologiske virkemidler i din online markedsføring

På kurset lærer du:
  • Hvordan du på mikro-budget kan højne effekten af din marketingstrategi
  • At anvende psykologiske triggere til at højne din konvertering (praktisk guide)
  • At påvirke din målgruppes adfærd igennem psykologiske virkemidler i din kommunikation

Beskrivelse

I dette lynkursus indvier Cammilla dig i psykologien bag simple og billigt anvendelige psykologiske triggere, der kan påvirke din målgruppes adfærd og sikre dig højere konvertering. Igennem interessante cases får du indsigt og konkrete idéer til, hvordan du selv kan implementere 7 af de mest effektive psykologiske triggere i dine essentielle markedsføringskanaler – for eksempel i dine landing-pages, nyhedsbreve, kampagner og brochurer.

Alle, der arbejder med marketing og salg, bør kende disse enkle og effektive psykologiske triggere. Måske kender du allerede til en eller flere, men husk – hvis du blot implementerer ét nyt guldkorn, kan du øge din konvertering markant!

Videoindhold

Psykologiske Triggere1/2

  • Lektion1.1 Velkommen 1 min
  • Lektion1.2 Nysgerrighed 6 min
  • Lektion1.3 Konsekvens 6 min
  • Lektion1.4 Konsistens 4 min
  • Lektion1.5 Autoritet 5 min
  • Lektion1.6 Socialt bevis 3 min
  • Lektion1.7 Knaphed 4 min
  • Lektion1.8 Kontekst 5 min
  • Lektion1.9 Afslutning 1 min

GoLearn-certifikat2/2

  • Lektion2.1 Bliv certificeret

Underviser:

Jon
Cammilla Rysgaard Ekspert i online markedsføring

Cammilla Rysgaard er specialist i praktisk marketingstrategi på mikrobudget og konceptualisering af viden formidlet i digitale produkter. Hun har arbejdet med marketing i mere end 20 år, heraf de seneste 10 år som selvstændig konsulent, hvor hun har hjulpet virksomheder og virksomhedsejere med at opnå bedre salgsresultater. Cammilla er dertil forfatter, blogger (på sin hjemmeside), podcaster, kursusleder, mentor og foredragsholder på Danmarks største konference om online markedsføring, MarketingCamp.

Anmeldelser

Gennemsnitlig bedømmelse
4.7
12 vurderinger
Detaljer
  • 5 stjerner bar 8
  • 4 stjerner bar 4
  • 3 stjerner bar 0
  • 2 stjerner bar 0
  • 1 stjerne bar 0
  • review
    Jeanette Vivi Hindsdal
    Letforståelig gennemgang af psykologiske triggere

    En fin og letforståelig gennemgang af hvordan man kan bruge psykologiske triggere i sin markedsføring og påvirke sin målgruppe. Der er et par af dem jeg endnu ikke selv har gjort brug af endnu. Ser frem til at prøve dem af i markedsføringskampagner, salgstekster og på landingpages - og forhåbentlig opnå flere og højere konverteringer.

  • review
    Lars Lottrup
    Fin gennemgang på en let måde

    Det er en god gennemgang af 7 værktøjer der let kan implementeres. Det vil jeg helt sikkert have med i min planlægning fremover.

  • review
    Thomas Winther
    God og nem gennemgang

    God gennemgang af 7 rigtig fine triggere der er relativt nemme at implementerer uanset om du sælger kurser eller har en webshop.

  • review
    Martin Frisch
    God gennemgang af triggerne og deres fordele

    Cammilla gør det nemt at forstå hvordan triggerne virker gennem eksempler og citater. Nemt at forstå og implementere bagefter.

  • review
    Mads Laursen
    Rigtig gode og jordnære eksempler

    Rigtig god inspiration til, hvordan man kan øge konverteringer og salg ud fra, hvordan den menneskelige hjerne fungerer og tænker.

  • review
    Minik Schmidt
    Fremragende kursus

    Et spændende emne med en dygtig underviser. Særdeles brugbart.

  • review
    Mads Christensen
    Gode tips til online og offline formidling

    Super tip jeg kan bruge til min nyhedsbrev og salgsmail. Men også ved presentation på telefon for booking af kundemøder.

  • review
    Mikkel Nielsen
    Let og forståeligt kursur

    God gennemgang af de forskellige værktøjer og dejligt med eksempler. - måske lidt kedeligt i længden med "bare" sådan en powerpoint præsentation

  • review
    Frederik Elnegård Rasmussen
    Let at konvertere til eget brug

    God teoretisk gennemgang af de psykologiske triggere. Jeg brugte det selv i implementering af nyhedsbrev på mit website

  • review
    Thomas Winther
    eCommerce Manager, Politiken Plus

    Godt kursus med konkrete tips og brugbar viden. Rart med eksempler, der viser at det virker. En del kan man kende fra egen hverdag, men man sidder helt sikkert også tilbage med nye ideer, der er lige til at afprøve.

  • review
    Michelle K. Jensen
    Fin gennemgang.

    Jeg har tidligere dykket ned i psykologiske triggere og brugt dem i mit content. Det er ved at være noget tid siden, hvor jeg har arbejdet med andre opgaver end content og derfor ikke har brugt triggerne længe, så det var fint at få dem genopfrisket til at få nye idéer til content, hvor triggerne helt sikkert skal med igen - på et bevidst plan igen! :-)

  • review
    Glenna Nielsen
    Let forståeligt og godt forklaret

    Overskueligt