Beskrivelse af kurset:

Vil du have marketingresultater, som kan ses på bundlinjen? En struktureret og klar tidsprioritering er her den største udfordring for en marketer.

I dette kursus får du Emil Krisensten fra Sleeknote’s komplette framework til, hvordan du får mest muligt ud af din tid, så det kan mærkes på din marketingindsats.

På kurset lærer du:
  • Hvordan du laver gode målsætninger (med 3 frameworks)
  • Hvilke opgaver du skal prioritere, og hvilke du IKKE skal for at nå dine mål
  • Konkrete teknikker, tools, templates og meget mere.

Beskrivelse

Du kender det garanteret: Du skal både have styr e-mail markedsføring, sociale medier, SEO og meget mere, for at få det mest optimale marketing mix. Men hvordan får du prioriteret alle de opgaver, som du kan arbejde med inden for online marketing?

Det er en problematik, som langt de fleste kender i marketing branchen. Derfor er det nødvendigt at konfrontere den og skabe klar prioritering, så du kan få mest muligt ud af din dyrebare tid og de mange spændende muligheder, som online marketing rummer – uanset om du er selvstændig eller leder for en marketingafdeling på 200 personer.

Emil Kristensen, som er CMO og Co-founder af Sleeknote, har selv oplevet denne problematik, og hans erfaring er, at et struktureret marketingteam med klare tidsprioriteringer, giver skarpere marketingresultater.

I dette kursus giver Emil dig sit komplette framework til, hvordan du får mest muligt ud af din tid og marketingindsats. Du får konkrette teknikker og anbefalinger med udgangspunkt i Emils egne learnings + en masse templates, som du selv kan bruge.

Dette kursus er derfor for dig, der:

  • Gerne vil have prioriteret din hverdag og opgaver.
  • Er selvstændig eller CMO for en mindre eller stor marketingsafdeling – mange af principperne er de samme.

Forudsætninger

Kurset forudsætter ikke forudgående kendskab til diverse projekt- eller målsætningsværktøjer eller frameworks.

Videoindhold

Sådan laver du gode målsætninger1/3

  • Lektion1.1 Introduktion til kurset 1 min
  • Lektion1.2 Download område
  • Lektion1.3 Agenda og hvorfor kurset (også) er relevant for dig 1 min
  • Lektion1.4 OKR: Googles anerkendte framework 5 min
  • Lektion1.5 Kom i gang med S.M.A.R.T - den mest anvendte målsætningsmodel 3 min
  • Lektion1.6 Sådan opnår du dine mål med SOPs 2 min
  • Lektion1.7 Visualér dine mål og få styr på din fremgang! 5 min

Prioritering af dine opgaver2/3

  • Lektion2.1 Sådan prioriterer Sleeknote opgaver (med et scoringssystem) 3 min
  • Lektion2.2 Få overblik over dine opgaver med Eisenhower Box 2 min
  • Lektion2.3 Warren Buffets framework 2 min
  • Lektion2.4 The Ivy Lee method: Sådan holder du fokus på de vigtige opgaver 3 min

Frameworks til opsætning3/3

  • Lektion3.1 Batman & Robin: Hvem har ansvaret? 2 min
  • Lektion3.2 Scrum for marketing 6 min
  • Lektion3.3 Tools og afslutning 4 min

Underviser:

Jon
Emil Kristensen CMO hos Sleeknote

Emil Kristensen er en af mændene bag Sleeknote, hvor han til dagligt fungerer som CMO. Sleeknote hjælper hver dag et stort antal virksomheder med at indsamle nyhedsbrevstilmeldinger. Emil er gavmild til at dele ud af sin omfattende viden om online marketing og sine erfaringer som iværksætter og CMO. Det gør han blandt andet ved at blogge om emner som email marketing, leadgenerering, start-ups, SaaS og ledelse, ligesom han ofte er på plakaten til alle de større konferencer indenfor online marketing. Sammen med Halfdan Timm fra Obsidian, udgiver Emil podcasten ”Marketing Brief” som er en af Danmarks mest populære podcasts indenfor online marketing. Her bliver der nørdet forskellige emner indenfor online marketing i et 10-minutters format. Det kan absolut anbefales at lytte med. Glæd dig til at blive inspireret og undervist af endnu en af Danmarks førende marketers her på GoLearn.