Beskrivelse af kurset:

En effektiv landingside forkorter vejen fra klik til konvertering og har direkte indflydelse på din konverteringsgrad – og dermed også din bundlinje.

Kurset byder bl.a. på:

  • Seks landingsideskabeloner
  • Tre overskriftformularer
  • De vigtigste elementer af en landingside
  • De vigtigste tekstelementer
  • Praktiske designprincipper
  • Masser af eksempler fra den virkelige verden
  • En praktisk proces for, hvordan du udvælger og prioriterer indholdet på din landingside.

Beskrivelse

I dette praktiske kursus lærer du, hvordan du på kort tid bygger en målrettet landingside, der giver dig flere konverteringer.

Du får en trin-for-trin gennemgang og en række skabeloner, principper og formularer, der gør arbejdet til en nem og logisk proces.

Kurset er interaktivt, forstået på den måde, at du får en række skabeloner, som du kan arbejde med, mens kurset skrider frem. Resultatet er, at du har et konkret udkast til din landingside klart, når kurset er slut.

I dette kursus kommer vi ikke ind på research eller A/B-testing. Ideen er, at det skal være så praktisk, som muligt, så du kan gå i gang lige med det samme – uanset hvad dit konverteringsmål eller niveau er.

Videoindhold

Introduktion1/7

  • Lektion1.1 Velkommen 2 min
  • Lektion1.2 Download område
  • Lektion1.3 Hvad er en landingside? 3 min
  • Lektion1.4 Fordele ved at bruge landingsider 4 min
  • Lektion1.5 Forskellige typer landingsider 3 min
  • Lektion1.6 Den røde tråd 5 min
  • Lektion1.7 Øvelser til kapitel 1 1 min

De 6 vigtigste elementer på en landingside2/7

  • Lektion2.1 Gennemgang af de 6 elementer 13 min
  • Lektion2.2 Landingside-skabeloner 5 min
  • Lektion2.3 Øvelser til kapitel 2 1 min

Informationshierarki3/7

  • Lektion3.1 Hvad er informationshierarki? 7 min
  • Lektion3.2 Sådan opbygger du dit informationshierarki 20 min
  • Lektion3.3 Links og call-to-action 4 min
  • Lektion3.4 Navigation 4 min
  • Lektion3.5 Øvelser til kapitel 3 1 min

Landingsidetekst4/7

  • Lektion4.1 Sådan kommer du godt i gang 6 min
  • Lektion4.2 De 5 vigtigste tekstelementer 5 min
  • Lektion4.3 Overskrift 7 min
  • Lektion4.4 Features/fordele 6 min
  • Lektion4.5 Troværdighed 2 min
  • Lektion4.6 Forventningsafstemning 2 min
  • Lektion4.7 Call-to-action-tekst 4 min
  • Lektion4.8 Øvelser til kapitel 4 2 min

Landingsidedesign5/7

  • Lektion5.1 Visuelt hierarki 4 min
  • Lektion5.2 Visuelt hierarki - 5 vigtige principper 1 min
  • Lektion5.3 Størrelse 2 min
  • Lektion5.4 Luft og tekstur 5 min
  • Lektion5.5 Font 3 min
  • Lektion5.6 Farve og kontrast 4 min
  • Lektion5.7 Retning 3 min
  • Lektion5.8 Formularer 8 min
  • Lektion5.9 Øvelser til kapitel 5 1 min

Mobilelandingsider 6/7

  • Lektion6.1 4 tips til at lave effektive landingsider 14 min
  • Lektion6.2 Anbefalede værktøjer 4 min
  • Lektion6.3 Øvelser til kapitel 6 3 min

GoLearn-certifikat7/7

  • Lektion7.1 Bliv certificeret

Underviser:

Michael Aagaard
Michael Aagaard Konverteringsekspert

Michael Aagaard er en internationalt anerkendt konverteringsspecialist med mere end otte års erfaring i både ind- og udland. Han er dertil en top rated og energisk formidler af emnet og har været keynote speaker til de største digitale marketingkonferencer i 11 forskellige lande. Michael bor i Vancouver og arbejder til dagligt som Senior Conversion Optimizer for den Canadiske SaaS-virksomhed, Unbounce.

Anmeldelser

Gennemsnitlig bedømmelse
5.0
11 vurderinger
Detaljer
  • 5 stjerner bar 11
  • 4 stjerner bar 0
  • 3 stjerner bar 0
  • 2 stjerner bar 0
  • 1 stjerne bar 0
  • review
    Tine Holst
    Godt fortalt

    Det var super godt, du havde mig med hele vejen.

  • review
    Adem Yuksel
    Møj lærerigt, og rigtig gode 2,5 time forbrugt.

    Dette kursus, kommer helt sikkert til at drible kroner ind på min konto. Tak for en lind strøm af guldkorn.

  • review
    christina vasbo
    Virkelig godt

    Meget brugbart, konkret og forståeligt

  • review
    Mateusz Sørensen
    Gode eksempler på ALT

    Jeg er vild med de gode eksempler, som er brugt undervejs. Det gør det nemt at forstå og giver super god mening. Kan varmt anbefales.

  • review
    Mads Jægersdorf
    Meget brugbart indhold

    Jeg fik en masse ideer til ting vi skal have ændret på vores hjemmeside!! Meget konkret og brugbart for kursus for alle der arbejder med digital markedsføring. Kan varmt anbefales

  • review
    Michael Billing
    Michael Aagaard gør dig til konverterings specialist på under 2 timer så det er slut med dårlige landingsider

    Michael Aagaard gør det SÅ nemt at komme videre med at forbedre mine landingsider - host - som jeg ikke rigtigt har gjort nok ved før nu. Jeg er helt vildt motiveret til at bruge min nye viden efter Michaels gennemgang. Jeg føler mig super godt klædt på til at lave min første landingside. Se at få taget det kursus nu - hver dag der går er blot endnu en dag hvor din bundlinje ikke er som den kunne have været.

  • review
    June Nielsen
    Lyd :-)

    Hej Michael Hvor er det godt at gennemgå et kursus hvor der er tænkt på at LYDEN også betyder noget. Ja, faktisk rigtig meget. En stor tak for det.

  • review
    Martin Frisch
    Veloplagt - som sædvanlig

    Michael kommer med god energi der gør at kurset flyder godt af sted og tror de fleste får nogle øjenåbnere mens de ser dette kursus uanset hvilket niveau man er på.

  • review
    Emil Nissen
    Et kursus der er vildt godt for ALLE - uanset niveau!

    Super godt kursus som virkelig får en igennem alle facetter af at skrive en landingsside. GoLearn kunne sagtens tage gavn af at se kurset, især nu hvor jeg sidder og skrive denne anmeldelse men næsten ikke kan se hvad jeg skal og skal "zoome" ind. Skide godt kursus!

  • review
    Line Kopborg
    Godt illustreret og god gennemgang. Meget relevante tips og skabeloner

    Godt illustreret og god gennemgang. Meget relevante tips og skabeloner

  • review
    Tine Holst
    Super kursus - Spørgsmål!?

    Hej Michael. Tusind tak for et godt kursus, jeg slugte det. Helt konkret har jeg den udfordring at jeg sælger produkter i mange varianter, kvaliteter, størrrelser. Med samme 3 søgeord og jeg har derfor svært ved at blive specifik i mine landingssider og CTA orienteret. Hvordan vil du gribe det an? Det drejer sig om www.homegoal.dk og fodboldmål/gyngestativer/reboundere. Kunderne har mange muligheder når de lander, hvordan kan jeg få kunderne til at klikke sig videre. Har en "valg af fodboldmål" guide jeg er igang med at gøre synligere. Tak og dbh Simon