Beskrivelse af kurset:
En effektiv landingside forkorter vejen fra klik til konvertering og har direkte indflydelse på din konverteringsgrad – og dermed også din bundlinje.
Kurset byder bl.a. på:
- Seks landingsideskabeloner
- Tre overskriftformularer
- De vigtigste elementer af en landingside
Videoindhold
Introduktion1/7
- Lektion1.1 Velkommen 2 min
- Lektion1.2 Download område
- Lektion1.3 Hvad er en landingside? 3 min
- Lektion1.4 Fordele ved at bruge landingsider 4 min
- Lektion1.5 Forskellige typer landingsider 3 min
- Lektion1.6 Den røde tråd 5 min
- Lektion1.7 Øvelser til kapitel 1 1 min
De 6 vigtigste elementer på en landingside2/7
- Lektion2.1 Gennemgang af de 6 elementer 13 min
- Lektion2.2 Landingside-skabeloner 5 min
- Lektion2.3 Øvelser til kapitel 2 1 min
Informationshierarki3/7
- Lektion3.1 Hvad er informationshierarki? 7 min
- Lektion3.2 Sådan opbygger du dit informationshierarki 20 min
- Lektion3.3 Links og call-to-action 4 min
- Lektion3.4 Navigation 4 min
- Lektion3.5 Øvelser til kapitel 3 1 min
Landingsidetekst4/7
- Lektion4.1 Sådan kommer du godt i gang 6 min
- Lektion4.2 De 5 vigtigste tekstelementer 5 min
- Lektion4.3 Overskrift 7 min
- Lektion4.4 Features/fordele 6 min
- Lektion4.5 Troværdighed 2 min
- Lektion4.6 Forventningsafstemning 2 min
- Lektion4.7 Call-to-action-tekst 4 min
- Lektion4.8 Øvelser til kapitel 4 2 min
Landingsidedesign5/7
- Lektion5.1 Visuelt hierarki 4 min
- Lektion5.2 Visuelt hierarki - 5 vigtige principper 1 min
- Lektion5.3 Størrelse 2 min
- Lektion5.4 Luft og tekstur 5 min
- Lektion5.5 Font 3 min
- Lektion5.6 Farve og kontrast 4 min
- Lektion5.7 Retning 3 min
- Lektion5.8 Formularer 8 min
- Lektion5.9 Øvelser til kapitel 5 1 min
Mobilelandingsider 6/7
- Lektion6.1 4 tips til at lave effektive landingsider 14 min
- Lektion6.2 Anbefalede værktøjer 4 min
- Lektion6.3 Øvelser til kapitel 6 3 min
GoLearn-certifikat7/7
- Lektion7.1 Bliv certificeret
Underviser:
Michael Aagaard er en internationalt anerkendt konverteringsspecialist med mere end otte års erfaring i både ind- og udland. Han er dertil en top rated og energisk formidler af emnet og har været keynote speaker til de største digitale marketingkonferencer i 11 forskellige lande. Michael bor i Vancouver og arbejder til dagligt som Senior Conversion Optimizer for den Canadiske SaaS-virksomhed, Unbounce.
Anmeldelser
-
Det var super godt, du havde mig med hele vejen.
-
Dette kursus, kommer helt sikkert til at drible kroner ind på min konto. Tak for en lind strøm af guldkorn.
-
Meget brugbart, konkret og forståeligt
-
Jeg er vild med de gode eksempler, som er brugt undervejs. Det gør det nemt at forstå og giver super god mening. Kan varmt anbefales.
-
Jeg fik en masse ideer til ting vi skal have ændret på vores hjemmeside!! Meget konkret og brugbart for kursus for alle der arbejder med digital markedsføring. Kan varmt anbefales
-
Michael Aagaard gør det SÅ nemt at komme videre med at forbedre mine landingsider - host - som jeg ikke rigtigt har gjort nok ved før nu. Jeg er helt vildt motiveret til at bruge min nye viden efter Michaels gennemgang. Jeg føler mig super godt klædt på til at lave min første landingside. Se at få taget det kursus nu - hver dag der går er blot endnu en dag hvor din bundlinje ikke er som den kunne have været.
-
Hej Michael Hvor er det godt at gennemgå et kursus hvor der er tænkt på at LYDEN også betyder noget. Ja, faktisk rigtig meget. En stor tak for det.
-
Michael kommer med god energi der gør at kurset flyder godt af sted og tror de fleste får nogle øjenåbnere mens de ser dette kursus uanset hvilket niveau man er på.
-
Super godt kursus som virkelig får en igennem alle facetter af at skrive en landingsside. GoLearn kunne sagtens tage gavn af at se kurset, især nu hvor jeg sidder og skrive denne anmeldelse men næsten ikke kan se hvad jeg skal og skal "zoome" ind. Skide godt kursus!
-
Godt illustreret og god gennemgang. Meget relevante tips og skabeloner
-
Hej Michael. Tusind tak for et godt kursus, jeg slugte det. Helt konkret har jeg den udfordring at jeg sælger produkter i mange varianter, kvaliteter, størrrelser. Med samme 3 søgeord og jeg har derfor svært ved at blive specifik i mine landingssider og CTA orienteret. Hvordan vil du gribe det an? Det drejer sig om www.homegoal.dk og fodboldmål/gyngestativer/reboundere. Kunderne har mange muligheder når de lander, hvordan kan jeg få kunderne til at klikke sig videre. Har en "valg af fodboldmål" guide jeg er igang med at gøre synligere. Tak og dbh Simon