Beskrivelse af kurset:

Lær hvordan du får succes med Google AdWords og bliv GoLearn certificeret

På kurset lærer du:
  • de nyeste features i Google AdWords før alle andre
  • at opbygge nye, effektive kampagner (og udnytte langt flere af Google AdWords’ funktioner)
  • at optimere dine kampagner (trin-for-trin guide)
  • væsentlige strategiske overvejelser omkring Google AdWords fra en af Danmarks førende eksperter.

Beskrivelse

Hvis du har arbejdet med digital markedsføring, har du uden tvivl stiftet bekendtskab med Google AdWords. Platformen kan umiddelbart virke simpel, men i virkeligheden kræver det, at du udnytter langt flere af Google AdWords’ funktioner for at komme foran dine konkurrenter.

I dette komplette kursus i Google AdWords viser en af Danmarks førende Google AdWords eksperter, Andrew Lolk, dig lige præcis hvad du skal gøre for at få succes med dine kampagner. På kurset får du ikke blot en grundlæggende forståelse af de fundamentale funktioner på Google AdWords, men en konkret trin-for-trin guide til, hvordan du selv kan opbygge kampagnerne, arbejde med dem og optimere dem, så dit budskab kommer ud til langt flere mennesker i din målgruppe.

Andrew deler ud af sin internationale erfaring og giver dig sine bedste tips og strategiske overvejelser til, hvordan du kan få bedst mulig værdi af dine annoncekroner på Google AdWords.

Videoindhold

Introduktion1/11

  • Lektion1.1 Fordele og ulemper ved de 6 kampagnetyper 5 min

Kvalitetsresultat2/11

  • Lektion2.1 Hvorfor dit kvalitetsresultat betyder alt 12 min
  • Lektion2.2 De kendte og skjulte faktorer for et højt kvalitetsresultat 11 min
  • Lektion2.3 Sådan får du et højt kvalitetsresultat 10 min

Tracking og marketing attribution3/11

  • Lektion3.1 Komplet guide til tracking af dine AdWords resultater 9 min
  • Lektion3.2 Sådan bør du arbejde med marketing attribution indenfor AdWords 13 min

Kampagneindstillinger4/11

  • Lektion4.1 Den komplette forklaring af kampagneindstillinger 24 min

Søgeord5/11

  • Lektion5.1 Sådan finder du de bedste søgeord 31 min
  • Lektion5.2 Eksempel på søgeordslister 5 min
  • Lektion5.3 Søgeordsøvelse til Rygsække 17 min

Søgeordstyper6/11

  • Lektion6.1 Gennemgang af søgeordstyper: Alt du har brug for 14 min
  • Lektion6.2 Sådan arbejder du smart med søgeordstyper 4 min
  • Lektion6.3 Disse søgeordstyper bør du starte nye kampagner med 1 min

Negative søgeord7/11

  • Lektion7.1 Fuld gennemgang af negative søgeord og vigtigheden deraf 2 min
  • Lektion7.2 Sådan bygger du en effektiv liste med negative søgeord 7 min
  • Lektion7.3 Denne effekt har søgeordstyper på negative søgeord 3 min
  • Lektion7.4 5 måder du kan fordoble effekten af dine negative søgeord 4 min

AdWords annoncer8/11

  • Lektion8.1 Intro til AdWords annoncer 2 min
  • Lektion8.2 Guide til at skrive successfulde AdWords annoncer 7 min
  • Lektion8.3 Formularen til effektive AdWords annoncer 9 min
  • Lektion8.4 Annonceudvidelser 15 min
  • Lektion8.5 Gennemgang af landingssider til lead generering 6 min
  • Lektion8.6 Gennemgang af landingssider til ehandel 18 min
  • Lektion8.7 Annonceøvelse: Skriv to annoncer til fem annoncegrupper 22 min

Kampagnestruktur9/11

  • Lektion9.1 Intro til kampagnestruktur 7 min
  • Lektion9.2 Gennemgang af anbefalet kampagnestruktur 15 min
  • Lektion9.3 Kontrolleret kaos 2 min
  • Lektion9.4 Tanker om Single-Keyword-Ad-Groups 3 min
  • Lektion9.5 Hvorfor mobilspecifikke kampagner er alfa og omega i AdWords 14 min
  • Lektion9.6 Sådan klarede jeg det 19 min

Optimering, budgivning og test10/11

  • Lektion10.1 Sådan bør du tænke om AdWords optimering 11 min
  • Lektion10.2 Komplet kalender til optimering af AdWords 14 min
  • Lektion10.3 Guide til Budgivning og budget (budjusteringer) 16 min
  • Lektion10.4 Guide til Annoncetests 6 min
  • Lektion10.5 Guide til Performance review 5 min
  • Lektion10.6 Hvilke elementer af dine annoncer skal du teste? 7 min
  • Lektion10.7 Genvejen til at skrive annoncetests 8 min
  • Lektion10.8 Annoncetests i primære, sekundære og marginalkampager 3 min
  • Lektion10.9 Søgetermsrapporter 16 min
  • Lektion10.10 Hvorfor du skal dyrke fri tid? 4 min

GoLearn-certifikat11/11

  • Lektion11.1 Bliv certificeret

Underviser:

Jon
Andrew Lolk AdWords-specialist

Andrew Lolk er en internationalt anderkendt AdWords-specialist med over 10 års erfaring i AdWords. Han er stifter af SavvyRevenue. Et PPC bureau, der hjælper med seriøs vækst til seriøse købmænd. Deres eneste fokus er at hjælpe mellemstore og store webshops med at vækste deres Google AdWords kampagner. Det er alt de laver og de gør det hamrende godt. Andrew er ekspert-instruktør indenfor AdWords / Shopping hos GoLearn, og har skrevet over 100 blogindlæg for nogle af USAs mest populære publikationer: SEMRush, Search Engine Journal, PPC Hero, Wordstream, og flere. Andrew er blandt andet co-founder til White Shark Media, som i flere år var blandt USA’s hurtigst voksende Google AdWords-bureauer med over 200 ansatte. Han har personligt håndteret Google AdWords konti for mere end 2,2 millioner DKK per måned og overset en afdeling med et samlet AdWords forbrug på over 1 milliard kroner årligt.