Beskrivelse af kurset:

Lær hvordan du får succes med Google AdWords og bliv GoLearn certificeret

På kurset lærer du:
  • de nyeste features i Google AdWords før alle andre
  • at opbygge nye, effektive kampagner (og udnytte langt flere af Google AdWords’ funktioner)
  • at optimere dine kampagner (trin-for-trin guide)
  • væsentlige strategiske overvejelser omkring Google AdWords fra en af Danmarks førende eksperter.

Beskrivelse

Hvis du har arbejdet med digital markedsføring, har du uden tvivl stiftet bekendtskab med Google AdWords. Platformen kan umiddelbart virke simpel, men i virkeligheden kræver det, at du udnytter langt flere af Google AdWords’ funktioner for at komme foran dine konkurrenter.

I dette komplette kursus i Google AdWords viser en af Danmarks førende Google AdWords eksperter, Andrew Lolk, dig lige præcis hvad du skal gøre for at få succes med dine kampagner. På kurset får du ikke blot en grundlæggende forståelse af de fundamentale funktioner på Google AdWords, men en konkret trin-for-trin guide til, hvordan du selv kan opbygge kampagnerne, arbejde med dem og optimere dem, så dit budskab kommer ud til langt flere mennesker i din målgruppe.

Andrew deler ud af sin internationale erfaring og giver dig sine bedste tips og strategiske overvejelser til, hvordan du kan få bedst mulig værdi af dine annoncekroner på Google AdWords.

Videoindhold

Introduktion1/11

  • Lektion1.1 Fordele og ulemper ved de 6 kampagnetyper 5 min

Kvalitetsresultat2/11

  • Lektion2.1 Hvorfor dit kvalitetsresultat betyder alt 12 min
  • Lektion2.2 De kendte og skjulte faktorer for et højt kvalitetsresultat 11 min
  • Lektion2.3 Sådan får du et højt kvalitetsresultat 10 min

Tracking og marketing attribution3/11

  • Lektion3.1 Komplet guide til tracking af dine AdWords resultater 9 min
  • Lektion3.2 Sådan bør du arbejde med marketing attribution indenfor AdWords 13 min

Kampagneindstillinger4/11

  • Lektion4.1 Den komplette forklaring af kampagneindstillinger 24 min

Søgeord5/11

  • Lektion5.1 Sådan finder du de bedste søgeord 31 min
  • Lektion5.2 Eksempel på søgeordslister 5 min
  • Lektion5.3 Søgeordsøvelse til Rygsække 17 min

Søgeordstyper6/11

  • Lektion6.1 Gennemgang af søgeordstyper: Alt du har brug for 14 min
  • Lektion6.2 Sådan arbejder du smart med søgeordstyper 4 min
  • Lektion6.3 Disse søgeordstyper bør du starte nye kampagner med 1 min

Negative søgeord7/11

  • Lektion7.1 Fuld gennemgang af negative søgeord og vigtigheden deraf 2 min
  • Lektion7.2 Sådan bygger du en effektiv liste med negative søgeord 7 min
  • Lektion7.3 Denne effekt har søgeordstyper på negative søgeord 3 min
  • Lektion7.4 5 måder du kan fordoble effekten af dine negative søgeord 4 min

AdWords annoncer8/11

  • Lektion8.1 Intro til AdWords annoncer 2 min
  • Lektion8.2 Guide til at skrive successfulde AdWords annoncer 7 min
  • Lektion8.3 Formularen til effektive AdWords annoncer 9 min
  • Lektion8.4 Annonceudvidelser 15 min
  • Lektion8.5 Gennemgang af landingssider til lead generering 6 min
  • Lektion8.6 Gennemgang af landingssider til ehandel 18 min
  • Lektion8.7 Annonceøvelse: Skriv to annoncer til fem annoncegrupper 22 min

Kampagnestruktur9/11

  • Lektion9.1 Intro til kampagnestruktur 7 min
  • Lektion9.2 Gennemgang af anbefalet kampagnestruktur 15 min
  • Lektion9.3 Kontrolleret kaos 2 min
  • Lektion9.4 Tanker om Single-Keyword-Ad-Groups 3 min
  • Lektion9.5 Hvorfor mobilspecifikke kampagner er alfa og omega i AdWords 14 min
  • Lektion9.6 Sådan klarede jeg det 19 min

Optimering, budgivning og test10/11

  • Lektion10.1 Sådan bør du tænke om AdWords optimering 11 min
  • Lektion10.2 Komplet kalender til optimering af AdWords 14 min
  • Lektion10.3 Guide til Budgivning og budget (budjusteringer) 16 min
  • Lektion10.4 Guide til Annoncetests 6 min
  • Lektion10.5 Guide til Performance review 5 min
  • Lektion10.6 Hvilke elementer af dine annoncer skal du teste? 7 min
  • Lektion10.7 Genvejen til at skrive annoncetests 8 min
  • Lektion10.8 Annoncetests i primære, sekundære og marginalkampager 3 min
  • Lektion10.9 Søgetermsrapporter 16 min
  • Lektion10.10 Hvorfor du skal dyrke fri tid? 4 min

GoLearn-certifikat11/11

  • Lektion11.1 Bliv certificeret

Underviser:

Andrew Lolk
Andrew Lolk AdWords-specialist

Andrew Lolk er en internationalt anderkendt AdWords-specialist med over 10 års erfaring i AdWords. Han er stifter af SavvyRevenue. Et PPC bureau, der hjælper med seriøs vækst til seriøse købmænd. Deres eneste fokus er at hjælpe mellemstore og store webshops med at vækste deres Google AdWords kampagner. Det er alt de laver og de gør det hamrende godt. Andrew er ekspert-instruktør indenfor AdWords / Shopping hos GoLearn, og har skrevet over 100 blogindlæg for nogle af USAs mest populære publikationer: SEMRush, Search Engine Journal, PPC Hero, Wordstream, og flere. Andrew er blandt andet co-founder til White Shark Media, som i flere år var blandt USA’s hurtigst voksende Google AdWords-bureauer med over 200 ansatte. Han har personligt håndteret Google AdWords konti for mere end 2,2 millioner DKK per måned og overset en afdeling med et samlet AdWords forbrug på over 1 milliard kroner årligt.

Anmeldelser

Gennemsnitlig bedømmelse
3.7
6 vurderinger
Detaljer
  • 5 stjerner bar 3
  • 4 stjerner bar 1
  • 3 stjerner bar 0
  • 2 stjerner bar 1
  • 1 stjerne bar 1
  • review
    christina vasbo
    Bedste kursus jeg har set til dato

    Jeg har set mange AdWords kurser igennem tiden, og har altid gerne ville finde et kursus, hvor jeg kunne få mere indsigt i hvordan man mere professionelt strukturerer gode AdWords kampagner. Andrew forklarer det utrolig godt, og kommer med mange forskellige gode metoder til at opnå gode resultater. Jeg kan kun anbefale dette kursus, både til den person uden meget erfaring, men også til den mere erfarne adwords bruger. :-)

  • review
    Johnny Skov
    Spild af tid

    Har man, som jeg, først taget Adwords begynderkurset og derefter set frem til at bygge yderligere på med dette kursus med "avancerede teknikker", bliver man slemt skuffet. Kurset består i sin helhed ikke af noget, som man ikke lærte på det første, fremragende kursus - der endda kun tager 2½ time! Til gengæld kan man her bruge 6½ stive timer på at høre Andrew/Andreas komme med overflødig information, hvilket gør hele kurset enormt langtrukken. Det var sjældent, at den givne information rent faktisk var nyt for slet ikke at tale om avanceret! Da der endelig var øjeblikke, som både virkede en smule avancerede og ikke mindst konkrete, blev det gennemgået i så rasende en fart og uden yderligere forklaringer for hvordan eller hvorfor, at det var komplet ubrugeligt. Adwords-nybegynderen vil stå tilbage uden noget som helst brugbart til, hvordan man rent faktisk bruger "avancerede teknikker" til at sætte annoncer op, og den erfarne bruger vil simpelthen blot have spildt sin tid. Dertil kommer at der i kurset arbejdes i det gamle Adwords interface, hvilket gør det vanskeligt at forholde sig til, når det nye er kommet senere hen. I testen skal det desuden også nævnes, at flere af spørgsmålene er formuleres således, at der ville være to svarmuligheder, som passer til.

  • review
    Michael Billing
    Prikken over i´et...

    Selv om jeg betragter mig selv som godt uddannet i branchen (Digital marketings manager og Google Certificeret Manager = 1 år på skole bænken) så fandt jeg Andreas tilgang dejlig lavpraktisk... Netop AdWords er en stor del af min dagligdag, MEN med alt den viden der deles via nyhedsbreve/youtube/netværk osv. kan det være svært at få noget konkret inspiration og BEST practice viden... så jeg fandt Andreas´s tilgang super inspirerende, motiverende og ikke mindst gav det mig konkrete tips og lyst til at STAY strong i et "red ocean".. tak Andreas og Golearn for et fedt kursus... glæder mig til resten..

  • review
    Mateusz Sørensen
    Lækkert kursus med live cases

    Super fin gennemgang af de vigtigste emner i Adwords. Kurset er godt, eftersom Andreas har en række live-cases på diverse Adwords-kontoer, hvor han tager dig i hånden og forklarer hvad han gør, mens han sidder i en decideret konto - det virker personligt rigtig godt for mig, og jeg ville ønske, at der var endnu flere cases. Der er ligeledes enkelte opgaver, som også er rigtig fine, og han deler også godt ud af hans egne erfaringer, hvilket er super brugbart, og får en til at reflektere. Det eneste minus jeg har at tilføje, er den måde selve testen er skrevet/formuleret på. Nogle spørgsmål kan der reelt set være flere svar til. Dertil er nogle af svarmulighederne som er knap så godt formuleret, hvilket kan skabe forvirring i nogle situationer. Men alt i alt, super fint kursus, som jeg helt sikkert vil anbefale til andre! :)

  • review
    Johnny Skov
    Communication manager

    Langtrukket og med meget udenomssnak. Forklaringer der ikke burde tage lang tid, fyldes med overflødig info og stjæler tid og fokus. De vigtige manualer som viser hvordan man kan omsætte viden til praksis, skøjtes der hen over. Det eneste sted i videoen hvor der vises "how to", går modsat alt andet vanvittigt hurtigt og man mister det potentielle udbytte. Der kunne med lethed spares minimum en time i præsentationen. Lever ikke op til beskrivelsen "avanceret". Fik langt mere ud af videoen "Adwords for begyndere".

  • review
    Mads Jægersdorf
    Klart det bedste jeg har prøvet

    Andreas guider og forklarer på en super fin måde hvordan han mener man bør arbejde med AdWords og han viser meget konkret og detaljeret hvordan han selv arbejder. Klart det bedste AdWords kursus jeg har deltaget på, jeg ser meget frem til hans (forhåbentlig) kommende kurser ex mere om google shopping etc :-) Vil anbefale det til alle der arbejder med AdWords.