Beskrivelse af kurset:
I dette kursus skal du have et indblik i psykologien bag et salg, der i sidste ende vil sikre, at du holder bedre kundemøder, bliver bedre til at behovsafdække og mere troværdig som sælger.
Men det er ikke ren teori – du får også en række værktøjer, der virker i den virkelige salgsverden.
På kurset lærer du:
- 3 grunde til hvorfor kunder vælger, at købe
- Hvilke 5 ting, der skal være på plads, før kunder er klar til, at købe
- Hvorfor du hellere vil have et ”nej” end et ”måske”
Videoindhold
3 grunde til at vi køber 1/3
- Lektion1.1 Hvorfor køber vi? 2 min
- Lektion1.2 Kunder ved, hvad de IKKE vil have 1 min
- Lektion1.3 Ønsket om at fastholde Status Quo 2 min
- Lektion1.4 Oplevelsen af en stærk forbedring 2 min
- Lektion1.5 Kan du fjerne kundens problemer? 2 min
5 ting skal være på plads, før vi køber2/3
- Lektion2.1 Hvornår er kunden klar til at købe? 3 min
- Lektion2.2 Har kunden taget en købsbeslutning? 3 min
- Lektion2.3 Har du sikret accept fra alle? 3 min
- Lektion2.4 Har kunden de nødvendige ressourcer? 2 min
- Lektion2.5 Der må kun være et lille - eller intet - tab for kunden 3 min
Nu skal du på banen3/3
- Lektion3.1 De 5 faciliterende spørgsmål 7 min
- Lektion3.2 Jagten på et "nej" 4 min
- Lektion3.3 Den samlede salgsproces 5 min
Underviser:

Anmeldelser
-
Super kursus
-
Mange informationer samlet på kort tid, men meget konkret og godt struktureret. Skal ses flere gange , skal tygges og synkes i små bidder
-
Rigtig fint og brugbart
-
Helt vildt informativt. Wauw.
-
-
Meget god læring omkring salgets HELE faser fra start til SLUT
-
Gode tips som man kan skræddersy til sin egen sælgerstilling. Tak for det!
-
Basis er at lytte og forstå
-
Tony er i disse videoer super skarp og kommer med nogle virkelig gode pointer. Han udfordre den "normale" salgsproces og stikker til, hvorfor værdien for kunden har større betydning end salget af dit produkt/ydelse. Klart en anbefaling herfra.
-
Syntes kuset er godt til at give et kick-start ind i en ny og mere moderne salgsprocess. Selv når jeg ikke sidder med direkte salg imod vores slutkunder, kan jeg som marketing ansvarlige ansat i salgsafdelingen se hvordan jeg aktiv kan bruge mange af tingene til at forbedre vores markedskommunikation. Jeg kunne måske godt tænke mig, at man ligesom til sidst fik et samlet dokument "overview" som man kunne bygge sit eget framework op omkring - men det er en bagatel.
-
Meget i stil den måde vi afholder møder på i forvejen. De 5 faciliterende spørgsmål er gode at have struktureret og få brugt aktivt. Også gode råd omkring at søge nej'et tidligt i processen og få lukket eventuelle indvendinger i starten.
-
Tony er rigtig dygtig til at formidle det helt grundlæggende i salg. Han har en rigtig god metode til at arbejde med salg og det bliver nemmere for en sælger at gå til opgaven. Kan godt lide at videoerne er korte og præcise og der bliver fulgt godt op med en samlet konklusion til sidst.
-
Kurset tager udgangspunkt i nogle helt andre aspekter af salget, end hvad vi normalt beskæftiger os med. Tanken om at agere rådgiver frem for sælger, er meget interessant. Jeg glæder mig til at prøve kræfter med teknikkerne.