Beskrivelse af kurset:
Vil du lære at sælge til de kunder, der starter med at afvise dig? Få styr på din indvendingsbehandling og opnå bedre salgsresultater.
På kurset lærer du:
- Hvordan du fortsætter en god salgsdialog, selvom kunden kommer med en indvending
- Hvordan du afkoder om indvendingen er taktisk, rationel, personlig eller irrationel
- Hvordan du håndterer en indvending, når du har afkodet den underliggende årsag
Videoindhold
Del 1: Baggrund1/3
- Lektion1.1 Salgs disciplinen: Indvendingsbehandling 3 min
- Lektion1.2 Download område
- Lektion1.3 De første 3 trin i indvendingsbehandling 3 min
- Lektion1.4 Definition - Accept - Bevis - Accept 4 min
- Lektion1.5 De 4 typer af indvendinger 3 min
- Lektion1.6 Indvendinger til prisen: Det er en taktik 4 min
- Lektion1.7 Timing er vigtig: Overvej hvornår du håndterer indvendingen 5 min
- Lektion1.8 Klar til at møde den første indvending? 2 min
Del 2: Modellen2/3
- Lektion2.1 7 trinsmodellen 6 min
- Lektion2.2 Pas på de velkendte fejlkilder i modellen 3 min
- Lektion2.3 Lad os prøvekøre 7-trinsmodellen 6 min
Del 3: Værktøjskassen3/3
- Lektion3.1 Værktøjskassen med modsvar til indvendinger 3 min
- Lektion3.2 3 retninger til et empatisk modsvar 4 min
- Lektion3.3 5 gode, empatiske sætninger 7 min
- Lektion3.4 Assertiv indvendingsbehandling 5 min
- Lektion3.5 To assertive modsvars retninger mere 4 min
- Lektion3.6 5 hurtige, assertive sætninger 8 min
- Lektion3.7 Hvorfor sige nej? 3 min
Underviser:

Ole Würtz er manden man kontakter, hvis man gerne vil levere bedre resultater på baggrund af sin salgsindsats. Det er uanset om du er ny og uerfaren indenfor salg, eller om du er rutineret salgsleder: Ole har omfattende erfaring og er dygtig til at formidle gode og resultatskabende værktøjer videre. Det er den imponerende erfaring fra både stillinger som Salgsdirektør hos BDO med ansvar for at klæde 1300 medarbejdere på til at sælge mere - samt som Seniorkonsulent og forretningsudvikler hos Mercuri International, der har givet Ole den omfattende indsigt og forståelse for salgspsykologi og salgsstrategi. Ole leder dagligt konsulentvirksomheden Würtz&Co, hvor han hjælper virksomheder, der ønsker at styrke både ledelses - og salgsstrategier, innovation og kulturen med henblik på vækst.
Anmeldelser
-
Super gennemgang af indvendinger og mulige løsningsforslag
-
indvendings behandling
-
der er mange gode læresætninger til både den frække og den forsigtige sælger. og fedt med de god rollespilsfilm
-
Om det virker må vi teste ude ved kunderne. Men har helt klart fået en del værktøjer med i værkstøjskassen