Beskrivelse af kurset:

Lær hvordan du kan mestre den (måske) mest lukrative online annonceringsplatform.


På kurset lærer du:
  • Hvordan du sætter din egen Facebook kampagne op (trin-for-trin guide)
  • Hvordan du måler effekten af dine annoncer
  • Bunkevis af Halfdan Timms tips og tricks til hvordan du vrider flest mulige konverteringer ud af dine annoncekroner

Facebook er en af de absolut mest effektive, innovative og avancerede annonceringsplatforme til dato. Med 1,8 milliarder daglige brugere og den mest præcise annonceringsteknologi på markedet har Facebook potentialet til at blive din bedste salgskanal, hvis du ved, hvordan du bruger den rigtigt.


Dette online kursus er for dig, som vil satse benhårdt på konverteringer. Halfdan Timm har hjulpet mere end 100 danske virksomheder med at få maksimal værdi af deres Facebook annoncering og deler på dette online kursus de bedste og mest effektive strategier med dig.


Kurset giver dig indblik i alt, hvad du skal bruge for at lave Facebook annoncer, der kan konvertere kunder – hvad enten du vil skabe øget salg i din webshop, have flere henvendelser til din servicevirksomhed eller vide, hvordan du bruger Facebook til at opbygge et aktiv, som din virksomhed kan sælge igen og igen.


Når du er færdig med kurset, har du både et stærkt teoretisk fundament og praktiske redskaber, så du med det samme kan lave dine egne succesfulde Facebook Ads kampagner.

Videoindhold

Målgrupper1/9

  • Lektion1.1 Velkomst
  • Lektion1.2 Introduktion
  • Lektion1.3 Gemte målgrupper: De bedste tips til valg af målgruppe
  • Lektion1.4 Brugerdefinerede målgrupper: Det er her, du tjener penge!
  • Lektion1.5 Kopimålgrupper: Find de kunder, der ikke kender dig endnu
  • Lektion1.6 Facebook ved alt om din målgruppe - gør du?
  • Lektion1.7 Juraen: Må du overhovedet alt det her? Tja!

Sådan får du det maksimale ud af Facebooks pixel2/9

  • Lektion2.1 Sådan kommer du foran dine konkurrenter
  • Lektion2.2 Sådan finder du din pixel (og derfor skal du bytte din pixel væk)
  • Lektion2.3 Konverteringssporing: Sådan kommer du i gang + den store fejl folk begår

Målsætninger og optimering3/9

  • Lektion3.1 Introduktion
  • Lektion3.2 Den kæmpe forskel på at optimere efter klik og konverteringer
  • Lektion3.3 Leadgenerering: Måske Facebooks vigtigste format
  • Lektion3.4 7 spændende målretninger du skal kende til
  • Lektion3.5 Skal du målrette efter konverteringer eller klik? Forkert!

Annoncetyper4/9

  • Lektion4.1 Introduktion
  • Lektion4.2 Canvas: Smuk storytelling med ’Fuldskærmsoplevelse’
  • Lektion4.3 Collections: Alle e-commerce virksomheder skal kende denne
  • Lektion4.4 Dynamisk retargeting er kilden til evig ungdom (og meget billige salg)

KPI'er5/9

  • Lektion5.1 Introduktion
  • Lektion5.2 KPI’er: Hvilke tal er værd at kigge på?
  • Lektion5.3 Hvorfor giver Google Analytics og Facebook forskellig data!?

Power Editor6/9

  • Lektion6.1 Introduktion
  • Lektion6.2 Sådan kommer du i gang med Power Editor

Den hårde kerne (avanceret niveau)7/9

  • Lektion7.1 Introduktion
  • Lektion7.2 Chatbots er fremtidens format på Facebook + sådan kommer du i gang
  • Lektion7.3 Sælg komplekse ydelser og produkter med retargeting-flows
  • Lektion7.4 2 tools der gør din annoncering MEGET nemmere (dette må du ikke gå glip af!)
  • Lektion7.5 Automatiske regler er din nødbremse for dårlige annoncer

Afslutning8/9

  • Lektion8.1 Tre opfordringer (og husk at dette kursus bliver opdateret løbende.)

GoLearn-certifikat9/9

  • Lektion9.1 Bliv certificeret

Underviser:

Jon
Halfdan Timm Facebook ekspert

Halfdan Timm er en af Danmarks førende eksperter inden for Facebook annoncering og specialist i at bruge data og snæver målretning til at sikre optimal investeringsafkast for virksomheder, der bruger Facebook annoncering i deres markedsføring. Han er desuden forfatter til Danmarks mest populære bog om Facebook annoncering “Facebook Annoncer – Lær Facebook annoncering som eksperterne”. I 2016 var Halfdan med til at stifte det digitale bureau, Obsidian Digital, der på blot to år gik fra nul til 20 ansatte.