Beskrivelse af kurset:

Den gode sælger opsøger og skaber selv sine leads. Den rigtig gode sælger konverterer sine leads til kunder. Og med disse værktøjer er det lettere, end man skulle tro.

På kurset lærer du: 
  • Hvad Social Selling ikke er, og hvordan du bruger det rigtigt for at styrke din salgsindsats
  • Hvordan du mest effektivt screener og prioriterer dine leads
  • Værktøjerne, der vil gøre det muligt at konvertere flere leads til kunder
Beskrivelse

På dette kursus skal du lære, hvordan du optimerer din inbound salgsindsats. Altså dér, hvor kunderne kommer til dig, uden at du i princippet har gjort ret meget for det.

De rigtig gode sælgere er synlige i markedet og tilfører værdi i form af at dele deres ekspertviden med deres professionelle netværk, så næste gang en kunde lige præcis har brug for et produkt som dit, så ved de, hvor de skal henvende sig.

Leon Birdi vil i dette kursus synliggøre, hvilken rolle du selv kan spille i, at salget kommer til dig i form af Social Selling, og du vil også få en række værktøjer til at håndtere og konvertere dine inbound leads optimalt.

Dette kursus er til dig, der ønsker at gribe salget an fra en lidt mere effektiv vinkel - altså hvor kunderne selv finder din indbakke eller dit nummer, uden at du skal opsøge dem.

Videoindhold

Sådan tiltrækker du flere kunder med Social Selling1/1

  • Lektion1.1 Hvad mener du med Inbound salg? 3 min
  • Lektion1.2 Værktøjet: Social Selling 3 min
  • Lektion1.3 Hvordan du bruger Social Selling 2 min
  • Lektion1.4 Hvad er Social Selling IKKE? 7 min
  • Lektion1.5 Sådan finder du relevant indhold, du kan dele 7 min
  • Lektion1.6 Værktøjer til at konvertere dine leads - til kunder 7 min
  • Lektion1.7 3 ting du skal kigge på, når du screener dine leads 4 min
  • Lektion1.8 Sådan skal du prioritere dine leads 2 min
  • Lektion1.9 Hold de kolde leads varme

Underviser:

Jon
Leon Birdi Salgsrådgiver og underviser inden for salg og forretningsudvikling.

Leon Birdi er anerkendt som én af Danmarks absolut dygtigste undervisere inden for salg og forretningsudvikling. Han er uddannet fra konsulentfirmaet Cultivator og har fået sine erfaringer hos bl.a. Avis Biludlejning og en række it-virksomheder. I dag hjælper han med at optimere både salgsindsats og bundlinje og har arbejdet med en lang række virksomheder som Atea, Legoland, Carlsberg og endda hjulpet Finansministeriet, Søfartsstyrelsen og flere kommuner med forretningsudvikling. Han er også manden bag den populære podcast ”Sælg for Helvede”, der leverer masser af gratis viden om mødebooking, tilbud, indvendinger og meget mere.