Beskrivelse af kurset:

Den gode sælger opsøger og skaber selv sine leads. Den rigtig gode sælger konverterer sine leads til kunder. Og med disse værktøjer er det lettere, end man skulle tro.

På kurset lærer du: 
  • Hvad Social Selling ikke er, og hvordan du bruger det rigtigt for at styrke din salgsindsats
  • Hvordan du mest effektivt screener og prioriterer dine leads
  • Værktøjerne, der vil gøre det muligt, at konvertere flere leads til kunder
Beskrivelse

På dette kursus skal du lære, hvordan du optimerer din inbound salgsindsats. Altså dér, hvor kunderne kommer til dig, uden at du i princippet har gjort ret meget for det.

De rigtig gode sælgere er synlige i markedet og tilfører værdi i form af at dele deres ekspertviden med deres professionelle netværk, så næste gang en kunde lige præcis har brug for et produkt som dit, så ved de, hvor de skal henvende sig.

Leon Birdi vil i dette kursus synliggøre, hvilken rolle du selv kan spille i, at salget kommer til dig i form af Social Selling, og du vil også få en række værktøjer til at håndtere og konvertere dine inbound leads optimalt.

Dette kursus er til dig, der ønsker at gribe salget an fra en lidt mere effektiv vinkel - altså hvor kunderne selv finder din indbakke eller dit nummer, uden at du skal opsøge dem.

Videoindhold

Sådan tiltrækker du flere kunder med Social Selling1/1

  • Lektion1.1 Hvad mener du med Inbound salg? 3 min
  • Lektion1.2 Værktøjet: Social Selling 3 min
  • Lektion1.3 Hvordan du bruger Social Selling 2 min
  • Lektion1.4 Hvad er Social Selling IKKE? 7 min
  • Lektion1.5 Sådan finder du relevant indhold, du kan dele 7 min
  • Lektion1.6 Værktøjer til at konvertere dine leads - til kunder 7 min
  • Lektion1.7 3 ting du skal kigge på, når du screener dine leads 4 min
  • Lektion1.8 Sådan skal du prioritere dine leads 2 min
  • Lektion1.9 Hold de kolde leads varme

Underviser:

Leon  Birdi
Leon Birdi Salgsrådgiver og underviser inden for salg og forretningsudvikling.

Leon Birdi er anerkendt som én af Danmarks absolut dygtigste undervisere inden for salg og forretningsudvikling. Han er uddannet fra konsulentfirmaet Cultivator og har fået sine erfaringer hos bl.a. Avis Biludlejning og en række it-virksomheder. I dag hjælper han med, at optimere både salgsindsats og bundlinje, og har arbejdet med en lang række virksomheder som Atea, Legoland, Carlsberg, og endda hjulpet Finansministeriet, Søfartsstyrelsen og flere kommuner med forretningsudvikling. Han er også manden bag den populære podcast ”Sælg for Helvede”, der leverer masser af gratis viden om mødebooking, tilbud, indvendinger og meget mere.

Anmeldelser

Gennemsnitlig bedømmelse
4.8
5 vurderinger
Detaljer
  • 5 stjerner bar 4
  • 4 stjerner bar 1
  • 3 stjerner bar 0
  • 2 stjerner bar 0
  • 1 stjerne bar 0
  • review
    Lone Kaalund Døjbak
    Højt informationsniveau, virkelig relevant emne, og underviseren formår at gøre emnet relevant for mange forskellige faggrupper

    Jeg ville gerne have nogle illustrationer tilknyttet indlæggene. Det ville være super brugbart, hvis man efterfølgende kunne bringe videoindholdet op i sin erindring, ved blot at kunne kigge på noget tilknyttet grafik.

  • review
    Søren Eschen
    Relevant og praktisk fra Leon Birdie

  • review
    Thomas Ulvedal
    God inspiration og værdiskabende

    Et godt kursus, som bekræfter en del af de ting jeg allerede gør i dag omkring Social Selling, men også med nogle rigtig gode værktøjer til at arbejde mere bevidst og struktureret med min vidensdeling fremadrettet.

  • review
    Casper Schmidt
    Anmeldelse af Social selling

    Fornuftigt kursus med relevans.

  • review
    Mathilde Høj Broberg
    Informativt!