Beskrivelse af kurset:
Ved du, hvordan du skal håndtere kundehenvendelser på Facebook? I dette online kursus får du et komplet framework til, hvordan du yder god kundeservice på Facebook, der også effektivt markedsfører din virksomhed (inkl. mange cases).
På kurset lærer du:
- Hvordan du skal svare kunderne, og hvordan du IKKE skal svare + øvelser
- Hvordan du håndterer kritik og klager på de sociale medier (trin-for-trin guide)
- Hvordan du benytter svarskabeloner, så du kan spare en masse tid!
Videoindhold
Introduktion og hvorfor kundeservice på Facebook er vigtigt1/3
- Lektion1.1 Introduktion til kurset 1 min
- Lektion1.2 DERFOR skal du have en strategi for din kundeservice 6 min
Guidelines til kundeservice på Facebook2/3
- Lektion2.1 Tre gode råd til din kundeservice 5 min
- Lektion2.2 Læring fra virksomheders gode kundeservice 12 min
- Lektion2.3 Sådan skal du tale til kunderne + øvelse 11 min
- Lektion2.4 Disse spørgsmål SKAL du overveje 6 min
- Lektion2.5 Øvelse: Hvilke ord vil du bruge til at fortælle om din virksomhed? 2 min
- Lektion2.6 Opsamling på øvelse + anbefalinger 2 min
- Lektion2.7 Øvelse: Hvordan skal I IKKE svare? 2 min
- Lektion2.8 Nedtrap konflikten ved hjælp af denne model 13 min
- Lektion2.9 6 situationer, hvor du kan bruge svarskabeloner 7 min
- Lektion2.10 Sådan sørger du for, at kunder bliver svaret (hurtigt!) 9 min
- Lektion2.11 Stop en shitstorm ved hjælp af disse værktøjer 10 min
- Lektion2.12 Sådan svarer du med humor + case eksempler 9 min
- Lektion2.13 Sådan bruger du kritik til at brande din virksomhed 9 min
GoLearn-certifikat3/3
- Lektion3.1 Bliv certificeret
Underviser:
Anders Witzel er specialist i digital marketing med sort bælte i sociale medier. Han er ejer af bureauet Somea, hvor han rådgiver virksomheder som BRF-kredit og Letz Sushi. Anders har tidligere været ansat i fagforeningen Kommunikation og Sprog. Her fik han deres Facebook-side til at gå fra ingenting til at være Danmarks største community for kommunikatører med mere end 28.000 følgere. Denne Facebook-indsats skabte en return-on-investment på +400%.
Anmeldelser
-
Jeg synes Anders er rigtig behagelig til at fortælle om emnet, men det tager lang tid for at få essensen frem og der er meget få guldkorn, så man føler at tiden bliver brugt på tom snak.