Beskrivelse af kurset:

Vil du gerne have mere turbo på din e-mail marketing? I dette online kursus får du en værktøjskasse til, hvordan du arbejder med e-mail marketing, så du kan få det maksimale ud af kanalen.

På kurset lærer du:
  • Hvordan du vælger det rigtige e-mailsystem på baggrund af din strategi (4 ting du SKAL være opmærksom på!)
  • Hvordan du laver det ultimative e-mail marketing mix, så du både kan fastholde og få nye kunder
  • Hvordan du sætter din e-mail marketing på autopilot
Beskrivelse

Undersøgelser viser, at ordreværdien fra e-mails er 3 gange større end fra sociale medier.. og at det er 5 gange mere sandsynligt, at et kommercielt budskab ses i en e-mail fremfor på Facebook.

Der er altså ikke nogen undskyldning for at holde sig væk fra e-mail marketing.

Men du har måske svært ved at få et overblik over, hvordan du kommer godt i gang med din e-mail marketing. Eller så er du allerede igang med at sende de traditionelle nyhedsbreve, men du vil gerne have mere turbo på din e-mail marketing og få det maksimale ud af den.

Det kan du lære i dette online kursus med e-mail marketingeksperten, Casper Ackermann. Her får du en værktøjskasse, der giver dig mulighed for at arbejde videre med din e-mail marketing bl.a. på et strategisk niveau. Du får også indsigt i de mere avancerede muligheder, som e-mail marketing rummer (herunder hvordan du arbejder med automateriserede e-mails og databerigelse af dine e-mail subscribers).

Når du er færdig med kurset vil du have en værktøjkasse, fuld af skarpe e-mail-marketing-værktøjer. Se dette kursus før dine konkurrenter!

Videoindhold

Sådan sætter du turbo på din e-mail markedsføring1/2

  • Lektion1.1 Introduktion til kurset 1 min
  • Lektion1.2 Download område
  • Lektion1.3 Derfor virker e-mail marketing stadig i dag 4 min
  • Lektion1.4 Sådan vælger du det rigtige e-mail system 8 min
  • Lektion1.5 Det ultimative e-mail marketing mix + kampagne e-mails 9 min
  • Lektion1.6 Sådan splittester du dine e-mails 2 min
  • Lektion1.7 Kom godt i gang med automatisk e-mail marketing 10 min
  • Lektion1.8 Et real life-eksempel på succesfuld automatisk e-mail marketing 1 min
  • Lektion1.9 Hvordan du billigt får flere relevante e-mail subscribers 5 min
  • Lektion1.10 Tak fordi du kiggede med 1 min

GoLearn-certifikat2/2

  • Lektion2.1 Bliv certificeret

Underviser:

Casper Ackermann
Casper Ackermann E-mail marketing ekspert

Casper Ackermann er Partner og stifter af Ackermann Kommunikation. Ackermann Kommunikation arbejder udelukkende med permission marketing og har specialiseret sig i e-mail marketing. Med en målsætning om at blive Skandinaviens førende e-mail marketingbureau, leverer Ackermann Kommunikation hver eneste dag rådgivning og eksekvering centreret om e-mail marketing til en lang række forskellige kunder. Kundelisten tæller bl.a. Winefamly, BC Hospitality Group, DSB, Dansk Industri, Coolshop og mange flere.

Anmeldelser

Gennemsnitlig bedømmelse
3.5
8 vurderinger
Detaljer
  • 5 stjerner bar 3
  • 4 stjerner bar 2
  • 3 stjerner bar 1
  • 2 stjerner bar 1
  • 1 stjerne bar 1
  • review
    Stine Thorsen
    Rigtig godt kursus

  • review
    Sara Pilgaard
    Rigtig godt

    Det var en god gennemgang af strategi og opsætning.

  • review
    Camilla Pedersen
    Spændende emne - kedelig præsentation

    Virkelig spændende emne og fik meget at vide. Men Casper formåede ikke at virke interessant i sin tale omkring emnet og det gjorde det lidt tørt og svært at huske.

  • review
    Jan Michael Jensen

  • review
    Frederik Sørensen
    Lidt at hente men overordnet godt

  • review
    Peter Junker
    Forstå email marketing på 40 minutter

    Kurset giver den grundlæggende viden om email marketing på de 40 min kurset varer. Ja, email marketing kan være en kompleks størrelse at gå igang med, men efter at have set dette kursus, har man en klar forståelse af de forskellige elementer i email marketing. Så er det bare at starte fra en ende, når det skal implementeres.

  • review
    Adnan Suhonjic
    Rigtig fin introduktion

    Kurset giver en rigtig god forståelse for e-mail marketing, og vigtigheden af det i digital marketing! Der var dog alt for meget turbo på selve præsentationen, at det kan være svært at tage noter samtidig. Jeg savner lidt mere konkret opsætning af mails, og hvordan går i gang med programmerne. Kurset kan varmt anbefales.

  • review
    Patrick Meinert
    Godt og informativt kursus