Beskrivelse af kurset:

Vil du lære, hvordan du tager din e-mail markedsføring op på højeste niveau?

Se med når en af Danmarks førende marketers, Emil Kristensen fra Sleeknote, indvier dig i, hvordan de største danske virksomheder opbygger en personaliseret kunderejse.

På kurset lærer du:
  • Hvordan du fremtidssikrer din e-mail markedsføring
  • Hvorfor personligt indhold er så vigtigt i 2019
  • Hvad du skal gøre for at sætte din e-mail markedsføring på Beastmode
  • Hvilke tools der hjælper dig med at planlægge e-mail journeys
Beskrivelse

E-mail er den bedst performende marketingkanal lige nu. Men det er ikke nok, at sende den samme e-mail ud til hele din liste – med samme budskab.

I dag forventer modtageren at læse et personaliseret budskab i mailen, og det er super vigtigt at have fokus på, hvis du gerne vil have succes med din e-mail markedsføring i fremtiden.

I dette kursus tager Emil Kristensen dig med på rejsen fra upersonlig og irrelevant massekommunikation, til hvordan du fremtidssikrer din e-mail markedsføring.

Du vil få viden omkring, hvor du skal prioritere din indsats, uanset hvor langt du er i processen.

Emil vil vise dig gode eksempler på, hvordan du kommer i gang med e-mail automation, og hvad trigger baserede e-mails kan gøre for din e-mail markedsføring.

Har du allerede arbejdet med triggers og automation kan du glæde dig til at få indblik i Sleeknotes e-mail journeys. Vil du gerne sætte din markedsføring på Beastmode? Så kan du også lære mere om samspillet i mellem kundens touchpoint, segmentering og leadscoring.

Forudsætninger

Kurset er til dig, der gerne vil sikre din e-mail markedsføring og arbejde professionelt med det for at få fuldt udbytte af den bedst konverterende marketingskanal i dag.

Videoindhold

Fra (irrelevante) nyhedsbreve til personaliseret kunderejse1/2

  • Lektion1.1 Introduktion til kurset 1 min
  • Lektion1.2 Vi skruer tiden tilbage til 1971 og får helt styr på HVAD e-mail automation er 2 min
  • Lektion1.3 Sådan starter kommer du igang med e-mail automation + en masse fede cases 6 min
  • Lektion1.4 Det ligger i detaljerne - derfor skal du lave trigger e-mails! 8 min
  • Lektion1.5 Tid til at planlægge rejsen: E-mail journeys 6 min
  • Lektion1.6 Brug for et e-mail journey tool? Her er Emils anbefalinger 1 min
  • Lektion1.7 Sådan ser Sleeknotes e-mail journey ud 1 min
  • Lektion1.8 BEASTMODE ! 5 min
  • Lektion1.9 Det er ikke nok at sende én e-mail ud til hele listen - sådan bliver det personligt 8 min
  • Lektion1.10 Opsummering 1 min

GoLearn-certifikat2/2

  • Lektion2.1 Bliv certificeret

Underviser:

Jon
Emil Kristensen CMO hos Sleeknote

Emil Kristensen er en af mændene bag Sleeknote, hvor han til dagligt fungerer som CMO. Sleeknote hjælper hver dag et stort antal virksomheder med at indsamle nyhedsbrevstilmeldinger. Emil er gavmild til at dele ud af sin omfattende viden om online marketing og sine erfaringer som iværksætter og CMO. Det gør han blandt andet ved at blogge om emner som email marketing, leadgenerering, start-ups, SaaS og ledelse, ligesom han ofte er på plakaten til alle de større konferencer indenfor online marketing. Sammen med Halfdan Timm fra Obsidian, udgiver Emil podcasten ”Marketing Brief” som er en af Danmarks mest populære podcasts indenfor online marketing. Her bliver der nørdet forskellige emner indenfor online marketing i et 10-minutters format. Det kan absolut anbefales at lytte med. Glæd dig til at blive inspireret og undervist af endnu en af Danmarks førende marketers her på GoLearn.

Anmeldelser

Gennemsnitlig bedømmelse
5.0
1 vurderinger
Detaljer
  • 5 stjerner bar 1
  • 4 stjerner bar 0
  • 3 stjerner bar 0
  • 2 stjerner bar 0
  • 1 stjerne bar 0
  • review
    Jane Vennersdorf
    Nemt og enkelt at forstå

    Emil er let at forstå og han er god til at lære fra sig. Det er filmet og klippet rigtig fint, og det er nogle gode eksempler som han har taget med. Jeg endte med at have 6 siders håndskrevne noter og en stor pose guldkorn. Jeg glæder mig til at skulle arbejde meget mere med automation fremadrettet. Tak.