Beskrivelse af kurset:

Det her kursus er til dig, der vil tage din Facebook annoncering op på samme avancerede og lukrative niveau som de fleste førende bureauer i Danmark.

Halfdan afslører, hvilke værktøjer bureauerne bruger, og efter kurset vil du være i stand til selv at implementere dem i din Facebook annoncering.

På kurset lærer du:
  • ”Best Practice” tips til at lave content der performer bedst til Facebook annoncering
  • Hvorfor dynamiske annoncer er et af de mest effektive annonceværktøjer i Facebook, og hvordan du selv kommer igang
  • Hvordan din e-mail markedsføring giver endnu mere værdi, når den parres med din Facebook annoncering
  • Hvorfor Google Analytics ikke giver dig et retvisende indblik i dine konverteringer
  • Mere end 10 af Halfdan Timms bedste protips til valg af tools der fremmer online markedsføring på app, Snapchat, e-mail og Facebook
Beskrivelse

Arbejder du med online markedsføring, ved du, at Facebook nok er den mest effektive annonceringsplatform på markedet. Men det kræver efterhånden et vist niveau også at gøre Facebook til en af dine mest lukrative salgskanaler.

Halfdan Timm arbejder med over 100 danske virksomheder og har derfor et helt unikt kendskab til, hvordan virksomheder, i alle størrelser, får maksimalt udbytte af deres Facebook annoncering.

I dette kursus gennemgår han de redskaber og features, der vil tage din viden og dit niveau op på højde med de førende bureauer i branchen.

Kurset kan både ses sammenhængende men også fungere som et opslagsværk, hvor du kan hoppe rundt i de kapitler, der giver dig værdi i din nuværende situation – uanset om du er en enkeltmandsvirksomhed, arbejder med en mindre eller større webshop, eller har et ønske om at opsamle kvalificerede leads igennem Facebook.

Når du er færdig med kurset, har du en komplet værktøjskasse til at optimere din Facebook annoncering. Du vil opnå samme niveau som de førende bureauer, og dine nye færdigheder vil gøre en lukrativ forskel for din Facebook annoncering.

Videoindhold

Annoncer der virker1/10

  • Lektion1.1 Introduktion til kurset 1 min
  • Lektion1.2 Gode tips til det skriftlige indhold 8 min
  • Lektion1.3 Gode tips og tools til billeder og videoer 11 min

E-commerce: Hack dit produktkatalog2/10

  • Lektion2.1 Bedre feeddata og dynamiske overlays 8 min
  • Lektion2.2 Brug af produktsæt og krydssalg 7 min
  • Lektion2.3 Dynamisk retargeting som push-annoncer 8 min

Vigtige funktioner for avancerede annoncører3/10

  • Lektion3.1 Dynamisk annonceindhold og dynamisk sprog 7 min
  • Lektion3.2 Leveringsindblik og Audience Insights 7 min

Facebook Analytics4/10

  • Lektion4.1 Hændelskildegrupper eller ESG’er (Event Source Group) 5 min
  • Lektion4.2 Funnels, livstidsværdi og andre af Analytics vigtige funktioner 12 min

Samspil med e-mail marketing5/10

  • Lektion5.1 Synkronisering af målgrupper fra e-mail til Facebook 7 min
  • Lektion5.2 Krydskonverter besøgende til e-mailsignups og omvendt 10 min
  • Lektion5.3 Mine bedste tricks til leadgenerering på Facebook 10 min

App Installs og Facebook Annoncering6/10

  • Lektion6.1 App installs, app annoncer og tips til at få flere app downloads 8 min
  • Lektion6.2 Retargeting for app installs og users 5 min

Samspillet mellem Facebook og resten af din marketing7/10

  • Lektion7.1 Funnel forståelse og hvordan Facebooks forskellige målsætninger passer ind i din sales funnel 8 min
  • Lektion7.2 Samspil mellem Facebook og Snapchat annoncering 5 min

Avancerede målgrupper8/10

  • Lektion8.1 Praktisk brug af avancerede målgrupper 9 min

Kreativt center (Creative hub)9/10

  • Lektion9.1 Kom igang med Kreativt center 5 min

GoLearn-certifikat10/10

  • Lektion10.1 Bliv certificeret

Underviser:

Jon
Halfdan Timm Facebook ekspert

Halfdan Timm er en af Danmarks førende eksperter inden for Facebook annoncering og specialist i at bruge data og snæver målretning til at sikre optimal investeringsafkast for virksomheder, der bruger Facebook annoncering i deres markedsføring. Han er desuden forfatter til Danmarks mest populære bog om Facebook annoncering “Facebook Annoncer – Lær Facebook annoncering som eksperterne”. I 2016 var Halfdan med til at stifte det digitale bureau, Obsidian Digital, der på blot to år gik fra nul til 20 ansatte.