Beskrivelse af kurset:

Har du fået nok af at skrive kedelige og uengagerede tekster? Kunne du godt bruge 7 helt konkrete skrivetips, der vil få dine læsere til at lede efter købsknappen? Så er dette kursus til dig. 

På kurset lærer du:
  • Hvordan du skriver tekster til “dovne hjerner”
  • Hvordan du undgår vage og abstrakte formuleringer
  • Copywriterens 7 gennemprøvede skrivetips, der virker til både e-mails, web- og SoMe tekster
Beskrivelse

I dette kursus giver Copywriteren Heine Aaen dig 7 små, men meget effektive skrivetips. Det er slut med kedelige og uengagerede tekster og kurser i “fængende overskrifter”, fordi kort sagt: Det handler om salgspsykologi, og hvordan du kan skrive tekster til “dovne hjerner”.

Alle 7 tips er køreklare og “ready to go”, så du bare skal smide dem direkte i dit næste nyhedsbrev, din næste SoMe post eller webtekst. Altså vil du skrive tekster, der får dine læsere til at lede efter købsknappen? Så er det bare at se med i dette kursus, fordi du med sikkerhed får 7 lavpraktiske tips, du kan anvende med det samme.

Dette kursus er derfor til dig, der:

  • Er kørt fast i copywriting og ved at drukne i kedelige tekster
  • Hellere vil skrive tekster der sælger – og gerne vil være knivskarp til det!

Videoindhold

7 konkrete skrivetips1/1

  • Lektion1.1 Tip nr. 1 - Hjernen er doven 5 min
  • Lektion1.2 Download område
  • Lektion1.3 Tip nr. 2 - Vær konkret 3 min
  • Lektion1.4 Tip nr. 3 - Skriv i billeder 4 min
  • Lektion1.5 Tip nr. 4 - The power of fordi 4 min
  • Lektion1.6 Tip nr. 5 - Sig det igen 2 min
  • Lektion1.7 Tip nr. 6 - Format C- 2 min
  • Lektion1.8 Tip nr. 7 - Nævn ulemper 2 min
  • Lektion1.9 Afslutning 1 min

Underviser:

Jon
Heine Aaen Tekstforfatter

Heine Aaen er selvstændig B2B-tekstforfatter og specialist i persuasive copywriting. Heine fokuserer på én ting: At skrive tekster til websites og e-mails, der får folk til at klikke, læse og købe. Når han ikke skriver tekster, rådgiver han om, hvordan virksomheder kan sælge mere med deres ord og bruge principper fra salgspsykologien til at få flere leads, salg og kunder. Desuden deler han ud af sin viden om sælgende tekster og copywriting på tekstr.dk og heineaaen.dk.