Beskrivelse af kurset:

Har du fået nok af at skrive kedelige og uengagerede tekster? Kunne du godt bruge 7 helt konkrete skrivetips, der vil få dine læsere til at lede efter købsknappen? Så er dette kursus til dig. 

På kurset lærer du:
  • Hvordan du skriver tekster til “dovne hjerner”
  • Hvordan du undgår vage og abstrakte formuleringer
  • Copywriterens 7 gennemprøvede skrivetips, der virker til både e-mails, web- og SoMe tekster
Beskrivelse

I dette kursus giver Copywriteren Heine Aaen dig 7 små, men meget effektive skrivetips. Det er slut med kedelige og uengagerede tekster og kurser i “fængende overskrifter”, fordi kort sagt: Det handler om salgspsykologi, og hvordan du kan skrive tekster til “dovne hjerner”.

Alle 7 tips er køreklare og “ready to go”, så du bare skal smide dem direkte i dit næste nyhedsbrev, din næste SoMe post eller webtekst. Altså vil du skrive tekster, der får dine læsere til at lede efter købsknappen? Så er det bare at se med i dette kursus, fordi du med sikkerhed får 7 lavpraktiske tips, du kan anvende med det samme.

Dette kursus er derfor til dig, der:

  • Er kørt fast i copywriting og ved at drukne i kedelige tekster
  • Hellere vil skrive tekster der sælger – og gerne vil være knivskarp til det!

Videoindhold

7 konkrete skrivetips1/1

  • Lektion1.1 Tip nr. 1 - Hjernen er doven 5 min
  • Lektion1.2 Download område
  • Lektion1.3 Tip nr. 2 - Vær konkret 3 min
  • Lektion1.4 Tip nr. 3 - Skriv i billeder 4 min
  • Lektion1.5 Tip nr. 4 - The power of fordi 4 min
  • Lektion1.6 Tip nr. 5 - Sig det igen 2 min
  • Lektion1.7 Tip nr. 6 - Format C- 2 min
  • Lektion1.8 Tip nr. 7 - Nævn ulemper 2 min
  • Lektion1.9 Afslutning 1 min

Underviser:

Jon
Heine Aaen Tekstforfatter

Heine Aaen er selvstændig B2B-tekstforfatter og specialist i persuasive copywriting. Heine fokuserer på én ting: At skrive tekster til websites og e-mails, der får folk til at klikke, læse og købe. Når han ikke skriver tekster, rådgiver han om, hvordan virksomheder kan sælge mere med deres ord og bruge principper fra salgspsykologien til at få flere leads, salg og kunder. Desuden deler han ud af sin viden om sælgende tekster og copywriting på tekstr.dk og heineaaen.dk.

Anmeldelser

Gennemsnitlig bedømmelse
5.0
4 vurderinger
Detaljer
  • 5 stjerner bar 4
  • 4 stjerner bar 0
  • 3 stjerner bar 0
  • 2 stjerner bar 0
  • 1 stjerne bar 0
  • review
    Aida Mansoor
    Super fedt kursus og konkret tips

    Jeg er glad for kurset og "gik" fra med konkrete tips til hvordan jeg kan gøre min tekst lettere at forstå og dermed fange min målgruppes opmærksomhed. Helne (Underviseren) er tydelige i sin formuleringer og han understøtter det også med tekst som man ikke er i tvivl om budskabet. Anbefales herfra ;)

  • review
    Søren V. Kjær
    Virkeligt inspirerende kursus om hjernen

    Kort og præcis gennemgang af nogle af de mange vigtige processer, som vi ikke til daglig er bevidste om. Henvisninger til forskning og brug af fagtermer, gør det muligt at komme videre. Perfekt længde på videoerne og tydelig og kvalificeret formidling. Absolut et besøg værd. Og fedt at det er muligt at stille spørgsmål og få svar tilbage med lynets hast. Tak.

  • review
    Michelle K. Jensen
    Skarp gennemgang

    Fede skrivetips, der borer sig ind i hjernen! Det kribler helt i mine fingre at komme i gang med at skrive saftigt indhold, der prikker til mine følgere ;-) Gode råd, der er til at forstå og til at give retning på mine kommende tekster, fordi jeg nu har et par bundsolide råd med mig i rygsækken!

  • review
    Theodor Knutzen
    Super godt & lærerigt.

    Spændene, fordi der var flere forskellige pointer, som jeg med det samme kan bruge til min egen hjemmeside/virksomhed.